قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

جانباز شهید عباس صهبا

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۴ ب.ظ

 

موعد دیدار با خانواده شهید

1398/10/19

مشهد خ هدایت 35

 

سخنران: آزاده جانباز رعیت نژاد (یکی از آن 23 نفر)

مداح: سیدمرتضی بامشکی

 

صحبت همسربزرگوارشهید؛

جانباز۷۰ درصد  شهادت:۹۵

ماسال۸۶ ازدواج کردیم وده سال خونه داری کردم وفرزندی نداریم

من نذرکرده بودم هرجانبازی‌باهروضعی وازهرجایی بیادجواب بدم وایشون سی سال ازمن بزرگتربود وخوشبختانه ازشهرقم به خواستگاریم اومدن

هروقت می پرسیدم کجاجانبازشدن فقط اشک می ریخت..😔

من ازده سال فقط ۹ ماه ازخونه داری فهمیدم!
 بقیه شو همش بیمارستان بودم!
 ترکشی وشیمیایی بودن

باایشون مکه وکربلارفتیم..

ماقم زندگی می کردیم وبنیادشهید قم واقعاخیلی زحمت کشیدن ودرخاکسپاری شهیدهم همه کارمندای بنیادشرکت داشتن

خونوادم به ازدواجم راضی نبودن ویک سال رابطه شون روبامن قطع کردن!
 ولی وقتی دیدن واقعاایستادم رابطه شون مجددا برقرارشد..

فقط ۹ ماه اول روی پاش بودبعدش نصف تنش سمت چپ بی حس بودو روی تخت!

بعدشهادت سال اول خیلی خوابش رومی دیدم ولی بعدش هر۶ ماه یکبار

مزارشون درگلزارشهدای قم هست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۹
قاصدک گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی