قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

شهید مهدی قائمی

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ


موعد دیدار با خانواده شهید

94/10/3

مشهد خیابان شهیدهاشمی نژاد


مهدی قائمی کریم آبادی   نام پدر: علی جمعه     تاریخ تولد: 38/3/12   تاریخ شهادت: 61/4/31

محل شهادت: مهران    گلزار: خواجه ربیع مشهد


به روایت خواهران...

بچه بودم روسری سرم کردم رفتم دم در . دیدم مهدی داره میادخونه . رفتم داخل . اومدیکی زد توگوشم گفت دیگه بدون چادر ازخونه بیرون نیای !
یااگه جوراب کرمی می پوشیدم میگفت دیگه بااین جوراباخونه ما نیا .
خیلی فعال بود وراهپیمایی هارو حتماشرکت میکردو به ما هم تاکیدمیکرد .

شغلش آینه کاری بود . آینه کاریهای حرم بعضا یادگاری دستهای آقامهدی ست...

اگه آینه ای روخراب میکرد وکسی دعواش میکرد اصلا ناراحت نمیشد. پسر باگذشتی بود.

به همه فامیل سرمیزد . صبوربود . همیشه دعای کمیل وندبه وتوسل شرکت میکردو به ماهم تاکیدمیکرد .
همه غبطه اخلاق شومیخوردن !
اصن فک نمیکردم اهل نمازشب باشه ولی نیمه شبهابلندمیشدمیخوند.

22ساله بودکه رفت سربازی جبهه مهران . وقتی ازجبهه برمیگشت انقدرخدایی شده بودکه انگار مارو نمیدید. همش بفکرجنگ وامام وپیروزی جنگ بود .

بارآخری که رفت . شب قبل شهادتش خواب دیدم شهیدشده . صبحش رفته بودم خرید. توخیابون بودم یکدفعه احساس کردم چیزی ازدلم کنده شد. نشستم زمین. فهمیدم مهدی شهیدشد...

درست توهمون لحظه مهدی تومهران براثر اصابت تیربه قلبش به شهادت رسید...

بارداربودم . خوابشودیدم : اومدیه جعبه شیرینی وگوشواره گذاشت کنارم
وگفت اینا برای زهراست . فهمیدم بچم دختره . به دنیااومداسمشوگذاشتم زهرا امابه دلایلی اسم شوعوض کردیم. خواب دیدم گلی توباغچه ست. میگه یااسم شوزهرامیزاری یامااین گل رو خشک میکنیم . دوباره همون زهراشد .

تووصیتنامه فقط چندسفارش داشت :
درتشییع شهداشرکت کنید. حجاب روحفظ کنید . گوش بفرمان امام باشید. درمراسمات دعاشرکت کنید .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
قاصدک گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی