قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

شهید علی محمد نیازی

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ

موعد دیدار با خانواده شهید
94/10/1

 
علی محمد نیازی ابدال آبادی       نام  پدر: نظرعلی     تاریخ تولد: 33/7/3      تاریخ شهادت: 63/7/29
محل شهادت: میمک    گلزار: بهشت رضا مشهد


مداح مراسم: آقای بامشکی

پای صحبتهای زهرا خانم فرزند ارشد شهید: ایشان در زمان طاغوت دنبال مد و تیپ خاصی بودن مثلا کفشهای قیصری پاشنه دار می پوشیدن تا این که کم کم بر اثر رابطه با آقای شیرازی در مشهد متحول میشن و افکارشون تغییر میکنه

هنگام ازدواج، مادر خانم ایشون که مذهبی و از سادات بودن راضی به ازدواج ایشون با دخترش نمیشه ولی در نهایت به این وصلت رضایت میدن. پدر 6 سال با مادرم زندگی کرد. پدر از مشهد به تهران میرن و تحول اصلی ایشان به خاطر آشنایی با امام خمینی در تهران صورت می گیرد

زمان جنگ 7 بار به جبهه میرن و در آخرین اعزام در میمک شهید شدن

من خودم تا مدتها بعد از شهادتشون خواب پدرم رو نمیدیدم یکبار یکی از دوستانم گفت که پدرت را در خواب دیدم و پیغامی برای تو فرستاده من گوش ندادم و گفتم بیاد به خودم بگه بعد از مدتها بالاخره ایشان را درخواب دیدم و از ایشان پرسیدم هر کجا گیر کردم چکار کنم گفتن آیة الکرسی بخون اما من انتظار داشتم که ایشان ذکر یا عمل خاصی رو سفارش کنن دوباره پرسیدم گفتن آیة الکرسی بخون بار سوم پرسیدم باز همان جواب را دادن

بعد از آن هر زمان گیر میکنم 3 بار آیة الکرسی میخونم و مشکلم برطرف میشه

زمانی خود ما هیئت داشتیم یکبار به منزل جانباز صفایی رفتیم ایشان توصیه کردن : در راهی که پیش گرفته اید و حفظ هیئتتان ثبات قدم داشته باشید من هم همین توصیه را به شما میکنم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
قاصدک گمنام

نظرات  (۱)

خدا غریق رحمتشان کند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی