قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

شهید هادی بهاری

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ


موعد دیدار با خانواده شهید

95/2/23

مشهد میدان امام حسین خیابان بلال


هادی بهاری          نام پدر: عباسعلی         تاریخ تولد: 45/2/1          تاریخ شهادت: 65/2/24

محل شهادت: حاج عمران              گلزار: خواجه ربیع مشهد

سخنران: خانم سعیده کرمانی

مداح: آقای بامشکی

پاى صحبت مادرشهید:
هادى19ساله بود و روز 12 رمضان در منطقه حاج عمران شهید شد
بهیار بود و 6 ماه درجبهه خدمت کرد
خیلى پسر مهربونى بود
همه فامیل شب و روز براش تعزیه گرفتن با اینکه ماه رمضون بود!
من مى گفتم بهش نرو جبهه مى گفت مامان اگه نرم مریض میشم و ممکنه با یه دل درد بمیرم پس بزار برم
خوابشو زیاد دیدم مزارش خواجه ربیعه یه بار دیدم تو باغ کنار جوى آب صداى قرآن بلندى میاد بعد گفتن مى دونى کیه، هادى داره کنار جوى آب تو سبزه ها قرآن مى خونه
یه بارم توخواب رفتم در باغ خواجه ربیع رو زدم آقاى کلاه سبزى درو بازکرد گفتم من مادر شهید هادى ام ایشون گفت سید هادى؟ گفتم نه هادى سید نیست گفتن چرا اینجا هرکى وارد میشه سیده
خداروشکرکه پسرم به راه خوب رفته..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
قاصدک گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی