قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

شهید محمد مؤمن

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۴ ب.ظ


موعد دیدار با خانواده شهید

95/3/13

مشهد خ هدایت


محمد مؤمن کلاته     نام پدر: علی مراد     تاریخ تولد: 46/6/18        تاریخ شهادت: 65/10/5

محل شهادت: شلمچه      عملیات: کربلای 4       گلزار: بهشت رضا مشهد قطعه50 شماره3

سخنران: خانم آرین
مداح: آقای احمدنیا

پای صحبت های مادر شهید:

پسر اولم بود دعای ندبه خیلی می رفت شبای جمعه همیشه می رفت دعای کمیل پای منبر آقای حسین زاده
همه رو خیلی دوست داشت خیلی هم مهمان دوست بود
خیلی زحمت کش بود از 13 سالگی هم روزه گرفت هم نماز میخوند همه جوره اخلاقش با بچه های دیگم فرق می کرد با هرکس بی حجاب بود درگیر می شد
برج ده آمد براش گوسفند نذر حضرت ابالفضل کردم دست کشید روی گوسفند گفت خدایا مجبور نیستی این رو قبول کنی هر کدوم از ما رو خواستی قبول کن. دوم شب چله رفت پنجم شهید شد هنوز لباسهاش رو که شسته بودم روی طناب بود چند نفر اومدن در خونه گفتم پسرم شهید شده؟ گفتن نه آدرس کارخونه باباشو بیار دیگه انقدر بدنم لرزید نتونستم حرف بزنم رفتم یک بسته ماکارونی آوردم (آخه باباش کارخونه ماکارونی کار میکرد) که از روی بسته آدرس بخونن
سه روز اول که خبر شهادتشو رو شنیدم هیچی نمی فهمیدم گریه می کردم نماز میخوندم نمیخوندم نمی فهمیدم روز سوم تو خواب و بیداری با همین لباسای خونیش اومد گفت چی کار میکنی مادر نماز خوندی؟ ولی همچنان ناآروم بودم تا زمانی که رفتم حرم حضرت زینب خیلی گریه می کردم یک پسر بچه آمد سرش رو به دلم مالید جیگرم آروم شد از اون موقع صبرم بیشتر شد
دختر کوچیکم سه ماهه بود وشیرخوار از بی صبری دیگه جمعش نکردم مامانم جمعش می کرد
پسرم گفت اگر من شهید شدم بهشت رضا دفنم کنید وصیت کرد از سال اول به بعد گل نیار پولشو خرج ضعفا کن. الان قطعه شهید کاوه دفنه
خدا الهی آقای خامنه ای رو سلامت نگه داره و همه خواهران و برادران بسیجی رو سالم نگه داره خون شهدا رو پایمال نکنید

پای صحبت های سخنران:
رجب ماه طلب
شعبان ماه عشق
و رمضان ماه وصل است
در این روزهای آخر شعبان سعی کنید از گناهانی که دارید استغفار کنید و بی گناه وارد رمضان شوید
از عواملی که باعث گناه میشه شیطانه و
شیطان در 5 گروه نمیتونه وارد بشه:
1.توکل کنندگان به خدا
2.کسى که هرچه رابراى خودش مى خواهدبراى دیگرى هم بخواهد
 3.کسانى که درمصیبت هاجزع نمى کنن
4.کسانى که به اونچه خدابهشون داده راضین
5.کسانى که دائم تسبیح خدارومیگن
و 3 گروهند که شیطان توان نفوذ در اونها رو نداره:
1.کسانى که زیادذکرخدامیگن
 2.کسانى که سحرگاهان شب زنده دارى مى کنن 
3.کسانى که ازترس خدا زیاد گریه مى کنن             

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
قاصدک گمنام

نظرات  (۱)

پسر عمه عزیزم، شهادتت مبارک، ما را هم شفاعت کن

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی