قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

جانباز شهید رحیم تاران

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ


موعد دیدار با خانواده شهید

95/4/31

مشهد خیابان شهید فرامرز عباسی

رحیم تاران  نام پدر: زلفعلی   تاریخ تولد: 31/9/16  تاریخ شهادت: 80/4/1

  گلزار: زنجان


سخنران: حجة الاسلام ضیائی

مداح: آقای صاحبی


پاى صحبت همسر شهید؛

تولد:36زنجان   شهادت؛80براثرعوارض شیمیایى

🌷شهیدتا13سالگى درروستاى محسن آبادزنجان بودن وتحصیلات حوزوى اولیه رو همراه ملاى روستا به پایان مى رسونن بعدچندسالى به تهران رفتن باز دوباره زمان انقلاب به زنجان برمى گردن

دیپلم بودن ولى وقتى صحبت مى کرد فکرمى کردن ایشون نماینده مجلسه اینقدرکه "شمه سیاسى" بالایى داشت
 
بعدانقلاب جزء اولین نفرات تشکیل سپاه درزنجان بودن و
یکى دوبارتوسط رژیم پهلوى دستگیرمیشن

ازسال59براى سرکوب ضدانقلاب به کردستان میرن ومدت 8سال ازتمام مرزهاى غرب تاجنوب رورفته بودن

بعدازتشکیل سپاه و جنگ کردستان مدام درجبهه ها بودن وجزء فرماندهان سپاه زنجان بودن

ازهمون ابتداى جنگ تاسال68، 20بارمجروح شدن و8بارعمل جراحى انجام دادن

مثل اکثربچه هاى جبهه بازباهمون مجروحیت برمى گشتن جبهه!

درسال63درجزیره مجنون مجروح شیمیایى میشن وظاهراچهارچوب بدنش سالم بود ولى موجى،شیمیایى  وازناحیه دست وپا جانبازبودن

درجه سرتیپى داشتن ودوره دافوس رودیده بودن

ماه هاى آخر روزى17-18تاقرص مصرف مى کردن من قصدداشتم روزه قضابگیرم اونم اون روز روبامن روزه گرفت بعدا ازش جریان روپرسیدم گفت نزدیک هاى سحردیدم حضرت زهرا،س دارن درمیزنن میگن بچه هاى من(بااینکه ماسیدنبودیم)پاشین وقت سحریه نمى خواین سحرى بخورین!
بلندنشدم تاباردوم تندتردرزدن گفتن داره وقت میگذره!!
این باربلندشده بود سحرى روآماده کرده بود من روهم بیدار کرد!

دوماهى یکبارمى رفت بیمارستان مى گفت اینقدربوى کباب میادبعدافهمیدم تاول هاشوبالیزر مى سوزوندن بوى اونابوده!!

سال 80سپاه ایشون روبه مکه فرستادکه سه ماه بعدزیارت مکه شهیدشدن

ما3دخترداشتیم همیشه دعامى کردم 2تاپسر،دوقلوخدابهمون بده تادرراه سربازى امام زمان،ع تربیتشون کنم یک هفته به شهادت ایشون عصرخواب دیدم 2تامزارفسفرى رنگه زیرآب گفتن این دوتاپسرى که خواسته بودى! ویک هفته بعدایشون جمعه بعدازظهر دربیمارستان ساسان تهران به درجه شهادت رسید

و بنابه درخواست خودشون کناردوستانشون درزنجان دفن شدن
پای منبر سخنران:

موضوع؛علل غیبت ووظایف ما

الان مشکل درعدم حضورامام زمان،ع چیه؟
خودآقاحاضروآماده نیستن ،خداوندمشکل داره دم ودستگاه الهى آماده نیست،مشکل کجاست مشکل ما چیه؟!

یعنى تواین هزاروخورده اى سال غیبت کسى پیدانشده بادل خاشع بخواد ودعاکنه! این همه شهدانبودن دعانکردن؟!

امام زمان،عج❤️ درموردعلت غیبت مى فرمایند:
سوال نکنیدازچیزهایى که وقتى مى فهمیدمعنى آن راشمارااذیت مى کند

تمام پدران من نبودن درزمانشون الا اینکه "بیعت طاغوت" روبه گردن داشتن من مولا درزمانى ظهورمى کنم که بیعت طاغوت زمان به گردنم نیفته
امام حسن،ع ❤️میفرمایند؛ حضرت از کشته شدن مى ترسن
خدا آخرین حجتش رونمیذاره ضایع بشه!

بقیه حجت ها،انبیاء ،اوصیاء همه آمدن وبخاطرعدم استقبال عمومى درنهایت ضایع شدن
حجت خدا ،طاووس اهل الجنه ،امان زمان،ع چطورضایع میشه؟

وقتى که غریبه هاقدرشون روندونن یا خودى ها؟!

جامعه جهانى بایدعدالت خواه باشن وشدن

علت اصلى داخلیه،"وجودطاغوت ها"علت غیبته
خودحضرت مشکلى براى اومدن ندارن امرشون در یک شب اصلاح میشه
توپ توزمین ماست "من وشما" علت غیبتیم!!

قوم بنى اسرائیل چرا40سال دروادى حیران افتادن ؟چون  به موسى گفتن تووخدات برین باقوم جبارداخل شهربجنگین ماهمین جانشستیم بعد مى آییم ،این زبان حال ماست ماچندساله دروادى حیران هستیم؟!

مبارزه باطاغوت بایدبشه امام خمینى،ره عمل کرد ورفت مى خواست بره سراغ بقیه طاغوت هاکه ظرفیت داخلى نبود.
مى گفتن چراامام حرف ازصدورانقلاب مى زنه و..

آقاهم بحث "بیدارى اسلامى"روبه جد پیاده مى کنن که سبب میشه طاغوت هاى منطقه جمع بشن
این سیاست راهبردى ووظیفه مون هست

ازاهداف اصلى حضرت *ظلم ستیزى*است بایدحضرت رویارى کنیم ،نگیم انشاالله،
 " باید" از یارانشون باشیم  وگرنه کى مى خوادحضرت رویارى کنه؟!

اگه مى خوایم مذمت هاى بنى اسرائیل شامل حال مانشه همه نیازمون این باشه که من مى خوام حضرت رویارى کنم بعداین به شما
سبک زندگى
میده ورفتارهاى ماروتنظیم مى کنه..

پس درزندگیم مدل رفتاریم وبرنامه هاى کلان زندگیم باید
💜امام زمان،ع پسند💜
باشه
حضرت میاد درریشه کن کردن ظالم ،ظلم ستیزى کنه
اولین ظلم ،"ظلم به خود" هست
اول باید ازپس خودم بربیام و "گناه رودرخودم ریشه کن " کنم!
امام صادق،ع❤️؛
مومن به زمین مى خوره ولى روزمین نمى مونه

هروقت زمین خوردم مى فهمم چطورى خوردم دیگه نخورم !

اهل گناه شدن براى ما خطرناکه..
باید رصد کنیم و مرتب نیاز به مراقبه مدام
داریم

آقاولى من وشماست اگرولایت روپذیرفتیم مشکل سر یارنداشتناست مافریب نخوریم
*شهدا ❤️فریب نخوردن*

ما که ادعا مى کنیم ،حواسمون باشه فریب نخوریم!

تومسیرکلى نظام بصیرواقعىباشیم وچشممون به دهان آقاباشه وسمعا وطاعتا باشیم

پ ن؛باسپاهى ازشهیدان خواهدآمد..
والسلام على من اتبع الهدى*


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۱
قاصدک گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی