قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

شهید امیر سلیمان زاده

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۸ ب.ظ


وعده دیدار با خانواده شهید

96/2/21

مشهد خ صاحب الزمان


امیر سلیمان زاده هشی ریز   نام پدر: ریحان    نام مادر: حاجیه فخار

تاریخ تولد: 44/3/19   تاریخ شهادت:   66/9/1      محل شهادت: حاج عمران   گلزار: خواجه ربیع

سخنران:  خانم عدالتی
مداح: خانم رمضانی و خانم رضایی

پای صحبت های همسر شهید:
خیلی خوب بود خیلی مرد آقایی بود
یک شب ساعت 12 شب باردار بودم هوس خربزه کردم رفت انقدر گشته بود چند تا خربزه آورد
4 سال خانه داری کردیم
دخترم وجیهه 3 ساله بود که شهید شد
سربازی نمی رفت حتی می خواست بره جبهه می گفت مغازه رو چکار کنم مغازه لوازم بهداشتی داشتیم شماها رو چکار کنم می گفتم مادر هست برو پولی چیزی هم خواستی مغازه رو اداره می کنم می فرستم
اومدن از در مغازه بردنش برای سربازی
3 ماه آموزشی بیرجند بود بعد انداختنش کردستان بعد سه ماه 15 روز آمد
زمانی که برگشت یک عکس گرفت آورد گفت اگر شهید شدم برای طاق
تکاور بود
و دوباره رفت که دیگه مفقود شد و برنگشت
دوستش علی خدادا باهاش بود می گفت چون تکاور بوده جلو راه می رفته
 گفت داشتیم می رفتیم یک منور زدن یک نوری جلومون اومد و خاک بلند شد و دیگه اون رو ندیدیم
چند سال کارم بود انقدر ارتش رفتم بنیاد رفتم که آخرش گفتن ما خبری از این نداریم
هر دفعه اسرا رو می آوردن می رفتیم
یکی دو تا از همسایه ها آزاد شدن عکسش را می بردیم
فکر کنم 5-6 سال طول کشید تا جنازش رو اوردن
بعد چند سال که آوردنش ما چیزی ندیدیم اگر دست می زدیم پودر می شد
در شلمچه پیدا شد
من هم بعد چند سال مغازه رو تحویل مادر شوهرم دادم و اومدم خونه پدرم
بعدش هم ازدواج کردم و از ازدواج مجددم یک دختر و یک پسر دارم
بعد شهادت چند بار خوابش رو دیدم ولی یادم نیست
برج ده گذشته سی سال شد که رفته
مادرش بعد 2-3 سال فوت شد
پدرش هم زمانی که شهید 3 ساله بود فوت شده بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۱
قاصدک گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی