قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

شهید سید محمد طباطبایی

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ


وعده دیدار با خانواده شهید

96/2/28

مشهد خ چمن


سید محمد طباطبایی شهرآباد    نام پدر: علی اکبر     تاریخ تولد: 46     تاریخ شهادت: 66/2/1

محل شهادت: سردشت عملیات کربلای 10   گلزار: بهشت رضا مشهد


سخنران: خانم عظیمی
مداح: سید مرتضی بامشکی

پای صحبت خواهرشهید:
۳خواهرو۴برادربودیم
سیدمحمدپسرخوبی بودتوخانواده تک بودکه شهیدشد

مادرم می گفت شب هابلندمی شدم می دیدم محمدنیست یک صندوق خونه ای داشتن کنارحال می دیده اونجا*نمازشب* می خونده وگریه می کرده

رابطش باهمه خوب بود حتی فامیلایی که باهاشون رفت وآمدنداشتیم میگفتن محمدمیومده ازماسرمیزده

اون زمان  شیرمی دادن، توصف وامیستادن مردم ناراحت می شدمی گفت شماهانرین دشمن شادی میکنه ببینه ماتوصف ایم

می گفتیم باش تا تولدامام زمان،ع
خانمت روعقدکنیم می گفت من درچه خیالم وفلک درچه خیال!

شب رفتن هی دست وپای مادرم رومی بوسیدکه بهش اجازه رفتن بده

دوستش توتصادف ازبین رفت می گفت منم شهیدشدم ناراحت نباشین فکرکنین منم تواون اتوبوس بودم ومرده م

خط شکن بوده نارنجک مینداختن توسنگرها جلوکه رفته موج انفجارگرفتش ولی بدنش سالم سالم بود
چندبارجبهه جنوب وغرب رفت ودفعه چهارم درسردشت شهیدشد

دانشجوی الکترونیک دانشگاه فردوسی بودفقط۲۰روزشایدرفته بود سرکلاس می گفت هرموقع مابیایم دانشگاه هست ولی جنگ تموم میشه!
اصلاازمحیط دانشگاه خوشش نیومده بود

موقعی که شهیدشده بودبارداربودم به من نگفته بودن شهیدشده خواب دیدم باموتوراومدتوحیاط دویدم رفتم جلوش گفتم محمدجان آمدی؟گفت آره ولی میخوام زودبرم عجله دارم
دیدم دستکش پاره ای دستش بود وانگشتش ازاون زده بودبیرون فرداش رفتیم معراج دیدم همینطورکه خوابیده انگشتش ازدستکش بیرون بودمثل خوابم

برشی ازوصیت نامه شهید:

باعرض سلام خدمت امام زمان،عج ونایب برحقش امام خمینی وتمامی شماخانواده عزیزم وبعدازآن قدردانی ازپدرومادرمهربانم شماکه بازحمت بسیارمن رابه سنی رساندیدکه بتوانم درراه هدفم که همانا* گسترش اسلام راستین وزنده کردن آیین محمد،ص* قدم بردارم واینک که دراین راه به بالاترین آرزوی خودرسیده ام ازشماخانواده عزیزم طلب رضایت می کنم

درخواستی که ازشمادارم هماناادامه راه حسین وحسینیان زمان است وتوصیه من به شمابزرگواران این است که ،بر ایمان خودمقاوم باشید، مباداکه بایک مصیبت کوچکی ناشکری کنیدکه هماناخداوندبزرگ است خدایی که به ما توفیق قدم گذاشتن درراهش راداد وبه شماهم انشاالله توفیق دعاوعبادت وصبرخواهدداد
درزندگی هرمشکلی باتوکل برخداحل می شودوبرای انسان جای شکرآن باقی می ماند
برای ظهور❤️حضرت مهدی،عج ❤️ دعاکنیدتاانشاالله اسلام برجهان حاکم شودوانتقام همه خون های درراه خداریخته شده گرفته شود

برادران خوبم راه اسلام وحسین،ع را ادامه دهید درهرسنگری که می توانید،باشدکه برای رضای خداواقع شود..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۸
قاصدک گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی