قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

شهید مرتضی فرقانی

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ق.ظ


موعد دیدار با خانواده شهید

96/3/4

مشهد خ موسوی قوچانی


مرتضی فرقانی   نام پدر: حسن   نام مادر: فاطمه مرجان زاده

تاریخ تولد: 46/1/8          تاریخ شهادت: 62/4/27

گلزار: بجستان خراسان رضوی

سخنران: حجة الاسلام ظفری
مداح: آقای صادق زاده

پای صحبت های مادر شهید:

2دختر 4پسر دارم . بچه بودن که پدرشون به رحمت خدا رفت. من براشون هم مادربودم هم پدر . زحمت کشیدم کارکردم لقمه حلال بهشون دادم . الحمدلله همشون بچه های خوب وباتقوایی هستن . مرتضی هم خیلی مهربان بود اصلا محبتش به من خیلی زیادبود . هرچی بهش میگفتم گوش میداد بجز جهاد...
اون زمان 3تاپسرم جبهه میرفتن .
مرتضی 16سالش بود گفت میخوام برم جبهه . گفتم بمون درستو بخون سربازی برو دامادت کنم !
 گفت امام فرمان جهاد دادن وگفتن نیازی به اجازه پدرمادرنیست ورفت...
بعد20 روز به شهادت رسید .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
قاصدک گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی