قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

قاصدک گمنام

برادران شهید علی اصغر و ابولفضل نوابی

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ق.ظ


موعد دیدار با خانواده شهید

1396/12/24

مشهد بلوار شهید رستمی


علی اصغر نوابی تقی آباد      نام پدر: میرزا

تاریخ تولد: 1330/9/5         تاریخ شهادت: 1359/10/29

گلزار: بهشت رضا مشهد


ابولفضل نوابی تقی آباد

تاریخ تولد: 1338/4/9       تاریخ شهادت: 1365/3/1

محل شهادت: مهران عملیات ولالفجر مقدماتی      گلزار: حرم رضوی

سخنران: حجة الاسلام سیار
مداح: برادر بامشکی

پای صحبت های خواهرزاده شهید:
نهم تیرماه سال 1338 در روستای تقی آباد از توابع قوچان به دنیا آمد پس از اتمام دوره ابتدایی برای ادامه تحصیل نزد پدر بزرگش به روستای یزدان آباد رفت. گرچه روزهای جمعه و تعطیل به روستا برمی گشت و پدر و مادرش را در امر کشاورزی کمک می کرد.
تحصیلاتش را ادامه داد و توانست دیپلم اقتصاد اجتماعی بگیرد ، پس از آن به سربازی رفت و در لشکر زرهی قزوین مشغول به خدمت شد و به صورت قراردادی در نیروگاه شریعتی نیز مشغول به کار شد و متصدی کانتین گردید.
ابوالفضل در سال 62 ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر و یک دختر بود او چندین بار به جبهه اعزام شد و در تیپ جواد الائمه (علیه السلام ) به عنوان آرپیجی زن و تخریب چی خدمت نمود ، سرانجام در منطقه مهران در حالی که به همراه یک گروه تخریب ، مشغول به انجام مأموریت بود ، بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید:
 خداوندا تو را سپاس می گویم که به من توانایی جسمی و روحی عطا کردی و تمام نعمت هایت را بر من ارزانی داشتنی . خداوندا برای من هیچ سرافرازی بالاتر از این نیست که بنده مقرب درگاه تو باشم.پس مرا یاری کن تا جهت قرب درگاهت هرگز از پای ننشینم . عزیزان ما همه می دانیم که خداوند این جنگ را که از طرف جهانخواران و جلادان بر ما مسلمین و مستضعفین تحمیل شده ، میدان آزمایش و امتحان قرار داده است بنابراین نباید فرصت را از دست بدهیم ، چرا که در خانه نشستن با بی تفاوت بودن به مسئله جنگ برای ما مسلمین مخصوصاً جوانان ننگ است و من هم فکر می کنم که کسی که به این جریان تاریخی که سرنوشت اسلام و مسلمین بستگی به آن دارد ، بی تفاوت باشد ، یک مسلمان واقعی نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴
قاصدک گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی